fbpx

Garantie en Klachten

Home » Garantie en Klachten

Garantie en Klachten

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling beschadigd raakt tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor  vervanging.

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We vragen u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@bynita.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het voor consumenten in de EU vanaf 15 februari 2016 mogelijk om uw geschil aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Close
Close

Winkelmandje

Close

Je winkelmandje is leeg!

Continue Shopping